Jestem Karolina i bardzo się cieszę, że mogę gościć Cię na swoim blogu!

15:09 Karolina 0 Comments

Od bardzo dawna miałam ogromną ochotę dołączyć do tego jakże pięknego, romantycznego świata ślubów, gdzie zachwyt nie ma końca, a apetyt rośnie w miarę jedzenia - nie tylko dosłownie ale i w przenośni. Coś co niesamowicie pociąga mnie w ślubach i samych przygotowaniach, które najczęściej pochłaniają długie miesiące a nawet i lata, jest radość. Radość, która towarzyszy Młodej Parze od momentu kiedy Ona na Jego pytanie, odpowiada tak! - kiedy  postanawiają zalegalizować swój związek, do chwili przeglądania ślubnych zdjęć i wspominania tego wyjątkowego dnia. Pomimo często niełatwych rozmów i sporów, czas przedślubnych przygotowań jest dla mnie wyjątkowy i magiczny - w końcu kiedy jak nie właśnie wtedy, świat będzie wyglądał dokładnie tak jak sobie wymarzyliśmy, kiedy będzie idealny jeśli właśnie nie w dniu naszego ślubu?

Dlaczego stworzyłam Długo i Szczęśliwie?

Pracując jako dziennikarz radiowy, dzielę się z ludźmi słowem mówionym; tutaj chcę się dzielić tym co widzę, obserwuję, a co lepiej pokazać niż opowiedzieć, z Wami - Pannami Młodymi. Parami Młodymi a może nawet z Wami Panowie, jeśli przypadkiem ;) znaleźliście się właśnie na moim blogu. Chcę się dzielić tym co piękne, oryginalne, tym co może sprawić, że Wasz dzień będzie jeszcze bardziej wyjątkowy. Niezwykle cieszy mnie szczęście innych, a tutaj będzie ono przyjmowało formę nowych pomysłów i inspiracji. A tych jest nieskończenie wiele!

Jeżeli szukasz miejsca, w którym mogłabyś wygodnie usiąść z kubkiem herbaty, zrelaksować się i pozbierać biegające po arenie przedślubnych przygotowań myśli, całkiem dobrze trafiłaś i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i będziesz tu wracała nawet po ślubie... :)

Karolina

0 komentarze: